Najčešća pitanja

PLAĆANJA, POVRAT, KODOVI ZA POPUST

MOGU PLATITI POUZEĆEM?

Da, to je moguće. Možete odabrati opciju unovčavanja u 3rd koraku naplata.

KAKO MOGU OSTVARITI BESPLATNU DOSTAVU?

Dostava je besplatna za narudžbu iznad 100 € na podrčju EU.

MOGU LI ZAHTIJEVATI POVRAT?

Da, kontaktirate naše korisničke usluge porukom na info@fashionoutletshop.net . Povrat ovisi o načinu plaćanja koji ste odabrali prilikom podnošenja vaše narudžbe:
  • BANKOVNI PRIJENOS: U tom slučaju trebate poslati podatke o bankovnom računu (ime vlasnika računa, IBAN i BIC / SWIFT brojeve). Povrat će se izvršiti u roku od 15 dana od izdavanja kreditne bilješke.
  • PLAĆANJE S PAYPALOM: Povrat će se vršiti putem PayPala u roku od 10 dana od izdavanja kreditne bilješke.
  • PLAĆANJE KREDITNOM KARTICOM: Povrat će se izvršiti na vašu kreditnu karticu u roku od 30 dana od primitka uplate. Nakon 30 dana možete primiti povrat bankovnim prijenosom ili PayPal računom.

Koliko će mi biti vraćeno?

Biti će Vam vraćen ukupni iznos vraćenog proizvoda, bez troška poštarine.

KAKO UNESEM SVOJ KOD S POPUSTOM?

Ako imate kod za upotrebu, morate ga dodati u košaricu za kupnju u polju "Koristi kupon". Ako imate pravo na popust, vidjet ćete smanjenje izravno u sažetku plaćanja. Ako je voucher važeći, ali niste dostigli minimalnu narudžbu ili minimalni broj stavki, vidjet ćete da je voucher dodan, ali se ne može koristiti. Kontrolirajte pažljivo uvjete i ažuriranje košarice za kupnju kako biste dobili popust.

PLAĆANJE KREDITNOM KARTICOM ILI PAYPALOM NIJE PROŠLO

Ako ne možete izvršiti uplatu s kreditnom karticom, problem se može povezati s lozinkom "Verified By Visa" ili "Mastercard" ili je transakcija možda odbijena. Obratite se Vašoj banci za više informacija.

JE LI MOJE PLAĆANJE BILO USPJEŠNO?

Nakon što dovršite narudžbu, primit ćete poruku na Vašu e-poštu kojom se potvrđuje da je plaćanje putem PayPala ili vaše kreditne kartice uspješno. Također, u odjeljku "Moje narudžbe" možete provjeriti status plaćanja svoje narudžbe. Ako ne vidite svoju narudžbu na profilu, kontaktirajte nas.

Želim promijeniti način plaćanja moje narudžbe.

Ako uplata nije bila uspješna ili ako ste odabrali način plaćanja koji želite promijeniti, molimo kontaktirajte korisničke usluge.

MOGU LI DOBITI DODATNI POPUST NA SVOJU NARUDŽBU?

Proizvodi koji se nude na www.fashionoutletshop.net već su temeljito sniženi, ali za velike kupnje možete nas kontaktirati putem e-pošte i saznati imate li dodatne pogodnosti.

KAKO MOGU PLATITI?

Bankovni prijenos, PayPal ili kreditna kartica. NAPOMENA: Narudžba se potvrđuje nakon primitka uplate. Bankovni prijenos obično traje do XNUMX radnih dana (osim ako je izvršen putem moje banke, u kojem slučaju je izravna), plaćanjem putem PayPal-a ili kreditnom karticom, narudžba je odmah potvrđena.

KAKO MOGU PLATITI BANKOVNIM PRIJENOSOM?

Važno! U potpunosti možemo potvrditi vašu narudžbu tek nakon što primimo vašu uplatu na naš SEPA bankovni račun ili na našu obračunsku obradu e-mail (transakcijski ispis, zaslon za ispis i sl.). Zbog niskih zaliha na prodajnom mjestu, predlažemo vam da izvršite uplatu što je prije moguće i pošaljite nam potvrdu o plaćanju na našu poštu.

Koristimo SEPA EUR bankovni račun u banci Intesa Sanpaoo (ex Banka Koper). U nastavku možete vidjeti pojedinosti o plaćanju i primjer dovršenog UPN naloga za plaćanje.

Podaci o tvrtki:
Luc-Mat doo
Maistrova ulica 16
1241 Kamnik

IBAN: SI56 1010 0005 1816 231
SWIFT / BIC: BAKOSI2X
Banka: Banka Intesa Sanpaolo dd, Slovenija

Pojedinosti o plaćanju:
Svrha koda: PRCP
Purpouse: Purcshase # [vaš broj narudžbe]
Referenca: SI 00 [vaš broj narudžbe]

MOJ PROFIL, LOZINKA , MOJE NARUDŽBE

PRATITE VAŠU NARUDŽBU?

Da biste saznali gdje ja vaša pošiljka, kliknite "Profil", idite na "Moje narudžbe" i kliknite stupac pod nazivom "praćenje". Praćenje DHL-a vidljivo je kada je status narudžbe "Spremno".

ŠTO JE STATUS MOJE NARUDŽBE?

AKO JE VAŠA NARUDŽBA POSLANA: Provjerite praćenje narudžbe u "Mojim narudžbama" klikom na stupac "Praćenje". Ako je praćenje nejasno, možete nas kontaktirati za više informacija. AKO VAŠA NARUDŽBA NIJE POSLANA: Provjerite u kojem je trenutku nalog. Ako je status "rezerviran", i dalje čekamo uplatu. Ako je status "obrada", pripremamo je, ako je "spreman", poslat ćemo ga u roku od 24 sati.

KADA ĆE POSLATI MOJU NARUDŽBU?

Unutar 24 / 48 sati nakon primitka uplate.

U PAKETU KOJEG SAM PRIMIO NIJE BILO RAČUNA?

Računi nikada nisu smještene unutar naših paketa, ali ih šaljemo e-poštom ili ih možete preuzeti s vašeg računa na našoj web stranici. Prijavite se u "Profil", "Moje narudžbe" i kliknite broj računa u stupcu "Račun" da biste ga preuzeli.

KOJE PODATKE ĆU PRIMITI NA SVOJ E-MAIL VEZANO UZ MOJU NARUDŽBU?

Dobiti ćete sljedeće informacije:
  • POTVRDA NALOGA: Ako ste odlučili platiti bankovnim prijenosom, dobiti ćete pojedinosti našeg bankovnog računa
  • POTVRDE ZA PLAĆANJE: Transakcija je ispravno izvršena ako je plaćena kreditnom karticom ili PayPalom
  • NARUDŽBA SPREMNA: Narudžba se isporučuje. Ukoliko želite da se narudžba dostavi na drugu adresu, molimo kontaktirajte našu korisničku službu info@fashionoutletshop.net za dodatne pojedinosti
  • NARUDŽBA ISPORUČENA: otpremili smo vašu narudžbu, možete vidjeti praćenje u odjeljku "Moje narudžbe" vašeg profila.

KAKO PRISTUPIM MOJIM NARUDŽBAMA?

Prijavite se na svoj profil i idite na "Moje narudžbe". Naći ćete sve vaše povijesti narudžbe i detalje vaših narudžbi.

KAKO PRISTUPIM OSOBNIM PODACIMA?

Prijavite se na svoj PROFIL. Pronaći ćete podatke za prijavu i podatke o naplati, koje možete urediti.

KAKVE POGODNOSTI IMAM AKO SE PRIJAVIM NA NEWSLETTER?

Pretplatom na newsletter primate vijesti o novim modnim trendovima i našim novim kolekcijama. Također ćemo vam poslati informacije o našim ponudama i osobnim promotivnim kodovima za korištenje u našem katalogu. Postavljanjem računa automatski ćete se pretplatiti na naš newsletter.

KAKO MOGU PRIMATI VAŠ NEWSLETTER?

Ako još niste registrirani možete pronaći na dnu ove stranice odjeljak "Newsletter", dovoljno je samo unijeti vašu e-mail adresu i kliknuti na JOŠ NEWSLETTER.

MOGU LI IZBRISATI SVOJ RAČUN?

Da, morate poslati svoj zahtjev našoj službi za korisnike.

MOGU LI MIJENJATI SVOJU ADRESU DOSTAVE?

Ukoliko narudžba još nije poslana : Da, kontaktirajte našu korisničku službu i promijenite adresu. No, kada status narudžbe bude "spreman", više nije moguće napraviti nikakve promjene. Molimo imajte na umu da svaka promjena vaše narudžbe može prouzročiti kašnjenje.

HTIO BI SE ODJAVITI OD PRIMANJA NEWSLETTERA.

Da biste otkazali pretplatu na naš newsletter, kliknite na link "Kliknite ovdje kako biste otkazali pretplatu na ovaj newsletter" koji se nalazi na dnu bilo kojeg newslettera, a zatim kliknite "Potvrdi otkazivanje pretplate" na stranici koja se pojavljuje ili nam pošaljite e-poštu i mi ćemo vas odjaviti.

ZABORAVIO SAM MOJU LOZINKU.

Ako ste zaboravili svoju zaporku, idite na "LOG IN" i kliknite "Zaboravili ste lozinku?". Morat ćete napraviti novu lozinku izravno na stranici. Da biste potvrdili novu lozinku, morate kliknut na link koju vam je poslan putem e-pošte.

Upravo sam registriran, ali ne mogu pristupiti svom profilu.

Ako ne možete pristupiti svom profilu, provjerite jeste li:
  • Primili ste e-poruku s potvrdom vaše registracije. Također provjerite svoju mapu Neželjena pošta
  • Tijekom registracije pravilno ste unijeli svoju adresu e-pošte.
  • Pravilno ste unijeli zaporku.

NARUDŽBE I DOSTAVA

MOGU LI DATI DOSTAVLJAČU VRIJEME DOSTAVE KOJE MI ODGOVARA?

Ne, ne možete dati dostavljaču vrijeme isporuke. Dostavljač obično donosi prema dnevnom rasporedu koje moraj napraviti na tom području. Ako dostavljač ne pronađe nikoga u vrijeme isporuke, automatski će reprogramirati isporuku za sljedeći radni dan i po potrebi će biti moguće obaviti treći pokušaj dostave kontaktirajući nas.

KOJU DOSTAVU KORISTITE?

Koristimo DHL uslugu.

ŠTO SE DOGODI AKO ME DOSTAVLJAČ NE NAĐE?

Ako dostavljač ne pronađe nikoga na adresi za otpremu, pokušat će ponovo sljedećeg radnog dana. Ako drugi put ne pronađu nikoga, nalog će biti prebačen u najbliži kurirski ured. Ako nas kontaktirate, moći ćemo organizirati treći pokušaj isporuke.

U KOJE DRŽAVE ŠALJETE DOSTAVU?

Šaljemo diljem Europe i gotovo svim zemljama izvan EU-a. Da biste saznali isporučujemo li u vašu zemlju, kontaktirajte službu za korisnike.

MOGU LI NARUČITI PROIZVOD KOJEG NEMA U SKLADIŠTU?

Ne, možete naručiti samo artikle iz kataloga.

JESU LI ARTIKLI ORIGINALNI I NOVI?

Svi proizvodi u katalogu su originalni i novi.

IMAJU LI ARTIKLI GARANCIJU?

Ne, osim naših satova, koji imaju međunarodno jamstvo.

KOGA KONTAKTIRAM ZA AKTIVACIJU JAMSTVA NA SAT?

Jamstvo za sat vrijedi na nacionalnoj i međunarodnoj razini: Stoga se može koristiti kod svih ovlaštenih trgovaca kupljene marke. Za trake Nolan, Sparco i No Limits, LUC-MAT doo je odgovoran za bilo kakve kvarove. U tom slučaju morate kontaktirati našu službu za korisnike.

DAJEMO LI POTVRDE O ORIGINALNOM PORIJEKLU ZA POŠILJKE IZVAN EU?

Ne. Za isporuke izvan EU pružamo INTRA račune i slobodni izvozni mandat.

Je li pošiljka osigurana?

Ne, ali možete zatražiti osiguranje za narudžbe preko € 1000 tako da nas kontaktirate.

MOGU LI NAPRAVITI NARUDŽBU TELEFONSKI ILI U VAŠEM PRODAJNOM SALONU?

Ne, narudžbe se mogu izvršiti samo putem naše web stranice https://fashionoutletshop.net. Za pomoć nas možete kontaktirati putem telefona ili naše e- pošte.

KOLIKO JE VRIJEME DOSTAVE?

Narudžbe se šalju putem kurirske službe DHL u roku od 24 / 48 sati nakon primitka uplate:
  • U Italiji narudžbe se isporučuju u roku od 1-2 radnih dana.
  • U Europi vrijeme isporuke ovisi o konačnom odredištu: Od 2 do 6 radnih dana.
  • Vrijeme isporuke za SAD ovisi o konačnom odredištu: Od 10 do 21 radnih dana.
Praćenje pošiljaka dostupno je na računu u odjeljku "Moje narudžbe" od kada status narudžbe postaje "spreman".

Koliko košta trošak dostave?

Troškovi dostave za EU su 3,99 €. Za narudžbu iznad 100 €, dostava je besplatna u EU.

NAPRAVITI POVRAT

KAKO MOGU NAPRAVITI POVRAT

Možete se vratiti u LUC-MAT doo, Maistrova cesta 16, 1241 Kamnik, Slovenija.

Koliko košta trošak vraćanja artikala?

  • AKO JE PROIZVOD OŠTEĆENI ILI NE ISPRAVAN: nećete snositi nikakve troškove za povrat predmeta. Pošaljite fotografiju našoj službi za korisnike, koja će vam ili dati izravan povrat ili sakupiti predmete s troškovima koje snosi LUC-MAT doo.
  • AKO VAM SE NE SVIĐA PROIZVOD: troškovi vraćanja snosite sami. Možete ga poslati natrag koristeći svoj odabrani kurir. Savjetujemo vam da odaberete kurirsku službu koja nudi praćenje paketa i dokaz o isporuci.

KAKO ZAPAKIRATI ARTIKL KOJI VRAĆAM?

Artikl se mora pažljivo upakirati i poštivati ​​sljedeće uvjete:
  • Artikl ne smije biti korišten, izmijenjen ili prilagođen.
  • Ambalaža proizvoda ne smije pokazivati ​​znakove upotrebe, ogrebotine ili oštećenja.
  • Stavite u paket e-poštu koju ste dobili s odobravanjem povrata ili komad papira s kodom proizvoda i brojem narudžbe na njemu. Ako se gore navedeni uvjeti ne poštuju, zadržavamo pravo da ne vršimo povrat sredstava za vraćene artikle.

U POSTUPKU POVRATKA SAM NAPRAVIO POGREŠKU.

Ako ste podnijeli zahtjev za povratom, ali ste primijetili da ste pogriješili, možete izravno kontaktirati korisničke usluge. Možete nam poslati e-poštu klikom na gumb "Kontaktirajte nas!" Koji ćete naći u nastavku ili nas nazovite klikom na gumb "Nazovite nas".